Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
|
Verschillende snelheden Vista, XP, OS X?
|
|
| piwikiwi |
Geplaatst op 09 December 2008, 07:07
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 9 Lid sinds: 07 Dec 2008 |
Hallo mensen, ik ben bezig om mijn Tele2 internet met bellen(met gratis laptop) te optimaliseren. Ik heb nu weer iets geks: mijn Vista mediacenter haalt een bedrade download snelheid van 1.2Mb/s mijn Apple OS X 10.4 iBook haalt een DRAADLOZE snelheid van 1.2Mb/s mijn XP SP3 machines (waaronder de Acer Aspire 1 grtatis laptop) halen met 2 verschillende draadloze adapters beiden maar zo'n 0.4Mb/s (350-400kb/s) ?!?! Ik heb hierna zonder veel resultaat de TCP Optimiser gebruikt op beide machines. Heeft iemand een ideetje? bedankt *edit* O...nu heeft die Acer ineens wel zo'n 1.2-1.3Mb/s?!? Die is vannacht ineens daadkrachtig geworden....
Gewijzigd door piwikiwi op 09 December 2008, 07:25 |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verschillende snelheden Vista, XP, OS X?', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| VDSL Snelheden in Amsterdam postcode gebied 1091 | Klacht over Odido | : 1 | 20 Feb 2016 |
| Geen internet op Vista laptop | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 11 Feb 2015 |
| WPA op acer laptop(met Vista) werkt niet meer na vervangen modem | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 8 | 14 Aug 2011 |
| verschillende vragen | Algemeen | : 2 | 19 Mar 2011 |
| Verschillende vragen | Helpdesk | : 46 | 21 Jul 2010 |