Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
|
vaste telefonie niet meer kunnen bellen
|
|
| emerhard |
Geplaatst op 11 June 2017, 07:40
|
|
Activiteit ![]() » amsterdam » 1031 ve » technicolor Berichten: 2 Lid sinds: 11 Jun 2017 |
Hallo, Mijn vaste telefoon lijn werkt opeens niet meer, geen kiestoon, heb wel ruis op de AB bij inkomende gesprekken, inmiddels batterijen vervangen, nieuwe telefoon gekocht, volgens tele 2 is er geen storing op de lijn zelf? Waar heeft het mee te maken? |
|
|
|
| Odibo |
Geplaatst op 11 June 2017, 10:59
|
|
Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 919 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Ben je net overgestapt naar Tele2? In dat geval denk ik dat het telefoonsignaal nu via je tele2 modem werkt, i.p.v. rechtstreeks op de "ouderwetse" telefoonaansluit doos. You've got to love life to have life, and you've got to have life to love life. (quote by Thornton Wilder)
|
|
|
|
| emerhard |
Geplaatst op 11 June 2017, 11:17
|
|
Activiteit ![]() » amsterdam » 1031 ve » technicolor Berichten: 2 Lid sinds: 11 Jun 2017 |
dank, al lang tele 2 klant, heb nu inderdaad het modem reset gegeven, en het lijkt nu wel weer te werken, hopelijk. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vaste telefonie niet meer kunnen bellen', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
| Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
| bellen vanaf mijn nummer | Odido vaste telefonie (analoog) | : 10 | 31 Dec 2016 |
| zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
| Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 | TV diensten | : 2 | 21 Aug 2016 |