Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
|
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2
|
|
| Wilma |
Geplaatst op 26 February 2018, 17:05
|
|
Activiteit ![]() » Hoorn » 1621KJ » Comtrend VDSL Berichten: 2 Lid sinds: 26 Feb 2018 |
Mijn modem (Comtrend) heeft plotseling sinds vandaag weer de oorspronkelijke Tele2 naam met bijbehorend wachtwoord, hoe kan dit en hoe kan ik dit weer veranderen? Wilma |
|
|
|
| Odibo |
Geplaatst op 26 February 2018, 21:04
|
|
Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 919 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Vermoedelijk is er een firmware update geweest. In het configuratie scherm van de comtrend kun je de instellingen weer aanpassen.
You've got to love life to have life, and you've got to have life to love life. (quote by Thornton Wilder)
|
|
|
|
| Wilma |
Geplaatst op 26 February 2018, 21:25
|
|
Activiteit ![]() » Hoorn » 1621KJ » Comtrend VDSL Berichten: 2 Lid sinds: 26 Feb 2018 |
Dank je voor je reactie Bill, ik ga dat doen 👍 |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Odido mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
| My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Odido | : 1 | 29 Sep 2017 |
| Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Odido | : 2 | 13 Sep 2017 |
| Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
| Tele2 voip: is dat SIP of H.323 | Odido vaste telefonie via internet (VOIP) | : 2 | 10 Jul 2017 |