Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
|
HELP
|
|
| Odibo |
Geplaatst op 18 August 2008, 19:38
|
|
Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 919 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Kun je aangeven welke lampjes wel of niet branden of knipperen op het modem van tele2?
You've got to love life to have life, and you've got to have life to love life. (quote by Thornton Wilder)
|
|
|
|
| Dionneke |
Geplaatst op 18 August 2008, 21:01
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 9 Lid sinds: 17 Aug 2008 |
Power: Brand groen continu Status: knippert groen DSL: Brand groen continu Lime: Uit 1 Telefoon: Uit (Heb ik ook niet) 2 Telefoon idem 1: Knippert 2: Uit 3: Uit 4: Uit Attennetekentje?: Brand groen Volgende tekentje: Uit Volgende tekentje: Uit Houdt er wel rekening mee dat de kabel naar mijn router bij mijn computer nu weer verbonden zit aan mijn @home-computer, anders kan ik niets. |
|
|
|
| Odibo |
Geplaatst op 18 August 2008, 21:50
|
|
Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 919 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Controleer het aan de hand van dit plaatje.![]() Gewijzigd door Odibo op 18 August 2008, 21:50 You've got to love life to have life, and you've got to have life to love life. (quote by Thornton Wilder)
|
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HELP', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |