Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
|
Een apparaat verbinden met behulp van de WPS Pin
|
|
| koraal19 |
Geplaatst op 21 April 2014, 13:42
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 9 Lid sinds: 16 May 2012 |
Hoi, mijn Tablet geeft een WPS pincode aan ,die moet worden ingevoerd in WIFI router, ik heb Tele2 VDSL modem en heb daar ingelogd:Wireless>Basic maar ik kan steeds geen invoer ruimte voor WPS pincode te vinden!!? zou jullie mij kunnen helpen? Alvast bedankt |
|
|
|
| cornfed |
Geplaatst op 21 April 2014, 14:56
|
|
Superbeheerder ![]() Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dat je tablet een WPS functie heeft, wil dat nog niet zeggen dat de Tele2 router dat ook heeft. Je zal dus 'old-skool' je netwerksleutel moeten intikken bij je WIFI instellingen. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een apparaat verbinden met behulp van de WPS Pin', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| ipad2 verbinden met modem | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 15 | 04 Oct 2012 |
| tele2 hd recorder is een slecht apparaat | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 9 | 08 Sep 2012 |
| Kindle verbinden met modem | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 21 Jul 2012 |
| Modem reset wanneer mobiel telefoon wilt verbinden met modem(draadloos) | Algemeen | : 4 | 26 Jul 2011 |
| onkyo tx-nr609 verbinden met draadloos netwerk | Installatie en aansluit problemen Odido modems | : 4 | 09 Jun 2011 |